Olen tässä miettinyt, miksi minä pohdiskelen. Sillä, luulen, että ehkä pohdiskelulla yritän selittää asioita itselleni, en teille vaan itselleni. Pohdiskelut kenties tarjoavat teille omaa pohdiskeltavaa, mutta tarjoavatko ne vastauksia? Eivät. Ja runoni, enhän niillä kerro sen enempää, kuin muillakaan, jätän teidät taas kerran pohdiskelemaan niiden merkitystä. Sillä, minä en tarjoa teille vastauksia, vaan herätän teissä lisää kysymyksiä. Sillä kukaan meistä ei loppujen lopuksi tiedä mitään.

Nyt jätän teidät pohdiskelemaan tätä, miettikää, kokeilkaa ja tulkaa johonkin tulokseen, minä en tiedä mihin. Pohdiskeluni ovat pienoisella harkinta tauvolla, kirjoittelemisiin.

Hyviä pohtijoita on netti täynnä, joten etsikää ja löytäkää joku hyvä, jos minun pohdinnoistani piditti, en suosittele teille ketään, sillä en ole puolueellinen, etsikää ja löytäkää, se on elämän ilo.